söndag 11 januari 2009

tjaa, kan väl försöka mig på detta ;p

de är ju så många som har blogg nu för tiden, helst i klassen tycker jag ;phah så kan väl ge mig på ett försök eller nåt, får se idag kändes de som att jag skulle ;psitter nu och ser ett matprogram med pär moberg eller nåt sånt som jag tycker är bra :) han är så inpulsiv och äkta tycker jag,

men men, igår var de lagfest, var hos emilia med rätt många från laget, körde singstar, charader och med andra ord osv;p riktigt roligt var de! vår lagledare blev inte så glad, eller han ringde till flera och pratade om kvällen och sa att de var emilias ansvar att se till så någon mindeårig inte drack, men de har väl inte hon som ska se till de?:S åh lite gorm, men skitsamma, vid tolv så for några på krogen, jag varså trött så jag for hem :p

sen då träning idag, började rätt bra och roligt men sen gick de åt helvetet, sträckte mig i ljumsken vilket kan ta ett tag innan de blir bra.. får se hur de blir, har rätt svårt att stå över träningar och så men kanske är ett måste:S ska försöka komma iväg och se twilight med camilla, ah de är så dåligt att vi två inte har sett den, haha ;p så kankse är på tiden! men vet inte när man ska hinna de... träning imorron som jag kanske inte kan vara med på så då kanske, träning tisdag men då äre antingen träning eller se luleå- frölunda på canal + hos jonte:p men men, får väl se:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar