tisdag 13 januari 2009

precis sett hells kitchen, nu fick vi se vem som vann :)
åh börjar typ alltid nästan gråta när man ser sådär att de vinner och blir så glada !
de är fint :p haha men men
träning kl 20, får se om jag ska på den, är nämligen så att luleå hockeymatchen lockar nå så ofantligt... ;p men blir nog träning, känns dåligt att inte komma på den även om den är frivillig :)
vill då träna så och vara med på matcherna sen också

idag då har vi varit på skolan, steg upp 6, trodde jag skulle vara död på skolan, men emilia kom och satte sig brevid mig i bussen så satt och prata med henne så höll mig pigg annars halvsover man ju och är förlamad när man väl är framme
men började med att göra folieslingor på viola(vårdocka) sen fikc vi veta betyg i hantverksteknik B och blev riktigt överraskad glad när jag hade mvg:)så de var bra, sen kom de två från loreal och höll en produktinformation för oss.. efter en timme var huvudet fullproppat med massa information och de var jkobbigtt... haha men samtidigt roligt ;p
började med lera på bilden, ja vad säger man, roligare än att rita iallafall!
och sen 2 timmars matte... under de timmarna är man i sykos, eller hu man stavar, typ koma..

men sen hem och nu sitter jag här, ska nog börja byta om snart. aknske blir enbart styrke ikvä'll också, får väl se:) men skönt de med !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar