lördag 31 januari 2009

lördag

idag ska jag se luleå mot brynäs ;P skitkul ska de bli !
ska nog titta lite på stan i luleå före och hälsa på faster så de blir bra:)
elsa ska också följa med på hockey, wiie!

igår efter skolan körde jag, hanna, louise, johan och adam bowling :)
moonlight bowling, johan och adam kom 20 minuter försetn som vanligt... suck
men men, kul vare, jag vann dock ;)
fick en strike på sista slaget och gick om johan :D haha niice!
måste bara berätta om louise otroliga slag!
hon skulle lära sig att skruva klotet, johan visadehur hon skulle göra, han var där framme med henne och så skulle hon kasta iväg de, haha man såg verkligen att den skulle gå i rännan ! de var inge snack om saken, louise och johan vände sig om och skratta lite, jag titta på louise och sa nåt i stil med att nästa sitter eller nåt;p hah då säger adam: men titta!
då har klotet typ balanserat på kanten intill rännan men sen så skruvade den sig in mot mitten och de blev en STRIKE !
hha fÿfan välrdsbäst:) bara skicklighet i de hela ! mohaha

men ska göra mig iordning nu och sen ska vi nog börja åka mot luleå :)
kankse fest ikväll, får se:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar