onsdag 21 januari 2009

kom preecis från träning, var lite kul
var ingen vanlig träning utan en "alternativ" träning som de då kallas!
kände lixom igen de som hade kommit, två tjejer då
och precis så vare, skulla ha cherleeding,... ! haha de är i såna här stunder man märker att man är fotbollspelare.. mohah såg lite kul ut när vi skulle ha raka ben och ta i golvet, och då vi skulle sträcka ut benet i luften.. haha ;p men roligt vare ! sen skulle vi köra någon dans och så vilket itne gick så bra

men men, har få haft praktik idag. vet inte riktigt hur de gick, haha ja var som
vanligt från början, schampoonerade, tittade, städade, svarade i telefon och så
sen gick jag och åt hos mormor och så följde hon mig och så klippte jag henne, resultatet vart jättefint men tog rätt länge och de var de som itne kändes bra:p haha
sen kom antonia, slingade hennes hår i slinghätta, sen klippte henne, tog också typ länge, två och en halv timme typ vilket kändes som en evighet när nu malin(frisören som är med mig) ser de. haha men men de vart då superfint!!
måste bara skriva en sak, de ringde då på dagen, jag svarade ju sådär ja som jag ska då, så ringde en svarade jag
- Klippa de är stina
- jaaa heejsan de är (basröst) ... LOPPAN!
haha jag började skratta och hon skratta!
- ja hur gåre? är terese där ?
- jaa de går bra! haha näe hon kommer klockan ett !
- gööör hon! amen hur var träningen igår?
- ja, mja de var väl bra, var inte så många, körde teknik och så
blablabla, haha helene titta typ på mig, när jag skratta ;p men var tvungen gå sen:D haha men kul vare !

imorron är vi ju då lediga!:) blir super att vila upp sig till träningen! men ska typ baka nåt till efterträningen för att en ska åka bort och jobba i björklide och kommer inte hem förrens mars tror jag.... blir lite triist de, kommer nära henne typ sen vi jobbade på de där skytte vm:et:p haha sen imorron blire också mkt tv tittande, hah håller också på läsa en bok i svenskan, robinson kruse som man måste ta sig an..... intekul !

1 kommentar:

  1. En klassisk bok ju, annars får du ju se filmen ;) Enjoy!

    SvaraRadera