tisdag 27 januari 2009

tisdag

haft kundmottagning på skolan :) var kul, först kom sabina, klippte henne, sen tränade jag på fönvågor på samuel (dockan) vilket gick sisådär, var bra på ena sidan men sen vare bara skit ;p
sen var julia tvungen fara så hon frågade om jag kunde klippa hennes kund och visst kuynde jag de ;p mkt roligt


sen färgade amanda och maja mitt hår! riktigt snällt, så skönt att få bort utväxten så att jag kan ha håret uppsatt;p haha ! och färgen blev bra


sitter och ser one three hill, tredje säsongen, ska låna alla av maja hade jag tänkt :)

sitter då på bärbara, har lite olika bilder som jag inte sett på länge ;p hah









en bild från i somaras:)längtar till sommaren !



thailand ! längtar tillbaka...







en bild från stugan :)
ska nog troligtvis till stugan efter påsk :)
pimpla, sola , basta osv ;p hihi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar