onsdag 14 januari 2009

praktik

hade då praktik idag:) var riktigt roligt, fick svara i telefon, boka in kunder, schamponera osv
har även bokat in tre kunder till nästa onsdag till mig själv fast kompisar då
först efter lunch ska mormor komma och klippa sig
sen efter de ska antonia få sitt hår klippt och färgat:)
oich sen troligtvis mamma klippning;p
skönt att klippa där istället för hemma!

de är bara början att jag ska få känna på med de jag känner
sen ska jag börja få ta emot riktigt kunder, haha ;P gud så roligt!
men men, sen vare träning. styrkade idag också! jobbigt att inte kunna varamed, men ville inte riskera ljumsken igen, blidde mkt mage ! haha sa till mats att jag tror jag kommer vakna upp med tvättbräda imorron :D!

nu ser jag lars winnerbäck på ettan, de kanske visar från karlskrona och där var jag och såg;) iih nice! han är riktigt bra och var en upplevelse att se han live

imorronäre begravning för lill farmor, skönt att avsluta allt men kommer bli jobbigt att se alla och se kistan och så
men en sak positivt är att min bror maja fyller 18 år ;) hhihi GRATTIS till henne:)

ajja, ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar