lördag 17 januari 2009

ligger nu i sängen med datorn, sköönt att bara slöa ;p haha
imorron var jag ut och åt med mormor och elsa, åt på kina :) tog bami de lux, var gott men rätt starkt ;p haha

idag då, ska egentligen åka skridskor med fotbollslaget, men ska ju till luleå sen då maja ska ha 18 år fest, så vet inte om jag hinner, men hade varit ruskigt roligt ;p
hart ju några i laget som spelar bandy och har spelat hockey osv, haha så inte sådär jättebra jämnfört med dom om man säger så ;p men men ska väl ändå gå bra

sen äre ju detta med att skridskorna ligger nog på vinden i nån låda eller nåt.. vinden är ju på taket, måste gå ut och sen uppför en stege... förra gången jag testade de så bar inte mina ben mig ända upp. de gick bara itne att komma längst upp för kunde knappt röra benen.. vilket var lite läskigt
min höjdrädsla har utvecklats med åren om man säger så vilket ointe är sådär jättebra
och varken mamma eller pappa är här och kan hjälpa mig .. shit
men får ävl se:)

ska nog gå och äta fruktost eller nåt nu
ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar