tisdag 24 februari 2009

wie

stor prestation på träningen idag, sprang 7 omgångar av intervallerna när vi bara gjort 5 tidigare, orkar inte gå in på de mer och så men var riktigt nöjd över de som sprang:)
ska springaimorron också eftersom jag ska vara borta på torsdag då de är derby mellan luleå och skellefteå! gud vad jag längtar, ska bli sååå kul ;)
de måste bara vinna.. finns inge annat!

frilufsdag imorron, ska typ gå en långpromenad, grilla korv och så
sen ska jag nog en stund på praktiken, får se vad tiden är osv
men får se hur många som kommer imorron!
idag var de 7 av 17 i våran klass som var sjuka:S hade kundmottagningen så fick ringa och avboka rätt så många!
klippte en herre med maskin, var jättekul men lite läskigt, nåt jag verkligen behöver träna på!
hah men de gick bra, han var nöjd och jag vart nöjd och irené och anna vart nöjd så de var riktigt bra;p
sitter nu och ser fotboll i brist på annat, men brukar vara så när man har tränat att man har lite mkt energi så känner sig inte så trött, brukar annars typ sova den här tiden(22.00)
för behöver så¨fruktansvärt med sömn
skönt med lov snart iallafall !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar