lördag 7 februari 2009

beck

sitter nu och ser beck skarpt läge:)
de är väl de ända man kan göra nu när de typ där 25 minus grader ute

igår såg vi film som vanligt:)
hah jag, johan, hanna, olle och louise
vi for och hyrde en, köpte godis och så och så for vi till johan och såg filmen
shit svinläskig vcar den !
alla skrek typ som bara den utom kanske hanna då:S varför vet jag inte, hon var väl trött eller nåt ;p hah

men de var verkligen skrik från hela kroppen, usch! svinläskig
men ändå rätt bra, tror den hette typ solnedgång, eller jag vet inte!
men men, sen for vi hem och sov
vaknade av att de ringde klockan halv 7 i mnorse?:S ingen hann svara så fick inte veta vem de var, men blir alltid så orolig när de ringer sådär konstiga tider, för brukar bara vara dålig nyheter som typ då emil dog, och när farmor dog och allt sånt.. usch
de hugger till i bröstet varje gång

men somnade om så fort jag la mig på kudden, sköönt
sov till 10 :)
imorron äre match på arcus mot luleå dam:)
ska bara spela en halvlek för de ska testa olika spelare, men ska bli kul ändå, få testa mitt knä och sånt
åh måste snart boka körlektioner och allt sånt ! åh hemskt..

men men, ska äta nå nu och så :) senae idag äre hockey, kuul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar