onsdag 18 februari 2009

:)

praktiken idag har varit roolig!
fått skölja mkt, sen föna hår, och styla som de sista
men känns som man merlärt känna dom som jobbar vilket är jätteroligt! jättfina människor:)
känns skitbra med arbetsmiljön och allting!
sen fick jag plocka ögonbrynen på min handledare och hon plockade mina;P var lite nervöst för de var första gången jag plockade nån annan, hah och då börjar man göra de på en som är svinduktig på de där! hah, men hon sa iallafall att de kändes bra, och resultatet blev bra;)

sen så skulle julia komma förbi och prata lite färg och så för hon hade några planer
de sluta med att hon gick ut som en ny människa, hon var jättehemlig om de för alla typ, haha
men vart sjukt fint ! vill inte skriva vad hon färga här ifall nån läser som ska se henne imororn ;P hah (inte för jag tror de) men men
kunde inte hålla mig på träningen sen utan var iallafall tvungen säga att julia varit och färgat håret till jennie , de går då i samma klass! men sa inte färg:D hah
eller färg och färg, var en intensivtoning;P Lanza 7/C blandat med 7/CC haha och om nån i klassen läser så vare översatt från lanza till WELLA 7/4 blandat med 7/44
hah kuul, och hon var typ en 7 i botten och 8 på längderna från början :) blond /ljusbrun typ
skitfint :)

men leeeeeeeedig dag imorron, gud så skönt !
måste plugga lite matte tror jag.. om jag orkar öppna boken
sen lite engelska också
men mest blire att sova ut och sen se one three hill ;)
sparade de när jag var sjuk för att jag skulle se de torsdag;p

ja just de ! var in till ranheimers trafikskola idag, de var ingen där men tänkte då höra lite hur jag skulle börja boika och så för nu ska jag ta tag i de !
ska börja nu :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar