tisdag 17 februari 2009

28 minus

så fruktansvärt kallt. vill ha sommar nu !! ge mig :)
sommarlov, skööna sommarkvällar när man tar cykeln till stan och sätter sig på kvarnängen med en låda jordgubbar och choklad.
sommardagarna då man kan bada, sola, vara ledig, vara ute (utan att frysa ihjäl)
ska då utomlands i sommar
gothia är också inplanerat nu sådär, får se vad som händer
jobba! förhoppningsvis på klippa, hoppas de går..
shoppa
festa !
jaaa asså allt, vill då ha sommar nu.!

och älskar känslan när man första gången börjar träna på gräs smått. lite sådär kallt men sen blire bara varmare och varmare, mitten av säsongen måste man ta av sig tröjan och ta på sig en luftig väst istället eller bara köra med sport top
så underbart äre, solen steker och man får spela fotboll! vattnet som man klunkar i sig, häller på sig är helt fantastiskt;p
så konstiga och små saker som man verkligen ser fram emot och som är sånt man kommer ihåg

ajja, nu äre vinter och de är väl bara att gilla läget lixom
ska då bli frisk nu, gick av träningen som brukar vara svårt för mig för att jag tänkte lite längre fram, ska köra järnet nu för jag vilade idag;p hihi torsdag blire hårdkörning :D åh skönt

men men, praktik imorron ska bli kul och spännande! ska börja försöka ta lite mer egna initiativ åså:) så jag kanske får börja klippa och inte bara färga och så :)

ha de

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar