onsdag 4 februari 2009

onsdag

har då varit på praktik idag på klippa :) jättefin salong och jättefina människor ;p
fick typ schampoonera hår mkt! tvätta färg, och så
fick föna två hr också och styla klart dom :) svinroligt
fick lite saker också, en tröja från lanza typ för att ha där eftersom många kläder kan gå åt..
sen en borste och sen fick jag typ en box nästan som en fiskelåda(draglåda) och så fick jag ta en bunt med olika klämmor och göra en uppsättningsbox som jag då fick ta med hem och allt sånt :)
riktigt kul

nästa gång ska jag nog få klippa nån kund som malin (handledare) känner:)
nervöst med riktigt roligt , känns mer som man är en i "gänget" nu haha !
lunchen fick jag äta hos kära mormor och hon bjöd på potatisgratäng och fläskfile(!?!):O haha men otroligt gott!

och sen hem och äta igen vid 6 och sen på träning :)
pratade lite inviduellt med tränarna och så och de känns bra, måste bara bli snabbare.. ajja
äter nu en banan och dricker ett glas mjölk som man tydligen ska göra efter träning !
ledig imorron vilket är ett plus ! ska sooooova:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar