lördag 14 februari 2009

helg

igår var de ju skola, idrotten hade vi badhuset och livräddning
typ väldigt bra träning att simma, sköönt men jobbigt, livräddningen gick då bra :)
sen for jag hem och fyfan vad hungrig jag var, kände att jag typ var nära att svimma, hade soppa på lunchen och de kommer man ju inte sådär jättelångt med
så efter badet blev jag så fruktansvärt hungrig,
väl hemma hade de itne ens börjat med maten... skulle grilla med potatisgratäng osv! muums
men tog typ två bananer och ett glas mjölk vilket brukar stilla hungern ett tag
jonas kom sen också och åt med oss:)

efter maten ringde jag till louise på hemtelefonen då och då ringde hon hanna så louise pratade med både två samtidigt ;) coolt, haha ne men sen så höll hon telefonerna mot varandra så hörde jag en svag röst långt borta! "hej.." hah sen så traskade jag till louise, vi gick till hanna och sen for vi och hämta malin stattin :)
for på godisarenan och köpte chips och dip ! hade haft sug efter de hela dagen! de vet nog de i min klass ;p haha !
men då köpte vi de och hyrde en film och for till mig och såg de:)
hette typ "my life as an idiot" var väl sådär
största tabben gjorde då louise, när vi skulle hyra den så frågade hon
: är den svensk?
jag: näe? hurså?
louise: ja men idiot........(helt tyst).. oj!
haha passande;)

men vi såg den då och alla var svintrötta så de for typ vid halv elva, såg lite tv sen och somnade så då gick jag och la mig :) sköönt
vaknade av att mamma började dammsuga..... suck varför
ska se mkt handboll idag:) kuul !
vill nog trippeltånga mitt hår idag, vaknade och kände att de vill jag!
haha men men nu blev de ett långt inlägg:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar