torsdag 26 februari 2009

leeedig

ja som sagt ledig idag då
vaknade vid tio då hanna ringde, hon förköpte biljetter åt oss till louise och estetarnas musikal ;p
gick upp kanske en kvart efter de och fika
sen satte jag mig framför datorn och skrev en svenska inläämning om romeo och julia
vart dålig tyckte jag men orkar inte fundera mer på de
satte på one three hill och har sett de hela dagen medans jag försökt titta lite på matten.. suck kommer bli mitt första ig nånsin känns de som, fast så kändes de före och efter de förra matteprovet och få fick jag ändå vg, men vet itne! får väl se:)

så när jag satt där med matten spritt ut över soffan kör en skoter förbi
´tänkte som inte så mer på de fast sen plinga de på dörren, tänkte ba "vad händer? vem äre som kommer?:S" hah så stod antonia där utanför, så bjöd in henne och vi såg one threehill och pratade:) alltid glatt och trevligt att träffa henne ;p

men nu väntar jag på att vi ska åka till luleå för att se luleå - skellefteå! wiiie
sätt fram emot de hela dagen!
de måste vinna, shit vad kul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar