tisdag 17 mars 2009

träna

var hos tomas andersson igår och gjorde nå tester eller nånting, cykeltest och sen typ tog han vikt, längd osv så vi skulle få fram en bild på skelettet genom att mäta mina handleder:S hah fattade ingenting men så vare:)
när han började prata, asså ska få special träning för att jag ska bli snabbare,
så började han med olika övningar, sen typ kost osv
han malde på och jag såg bara framför mig träningar hemma i garaget/förrådet välj själv
kommer bli extremt mkt hemma träningar om jag vill nånting
klart jag vill!

räcker då inte med de vi tränar nu, 4 gånger i veckan + match
räcker inte på långa vägar..
att man kan tycka om någonting så mkt att all fritid går åt att träna på de
all fritid.. kommer älska helgerna när de väl kommer, men där måste jag också köra ett pass den dagen jag itne har match, asså inga jobbiga pass för snabbhetsträning ska inte varajobbigt
men ändå, de tar tid
vill ju hinna göra annat
men ska nog försöka inna de med :) ska försöka göra detta nu!
orkar itne ligga efter nå mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar