onsdag 4 mars 2009

praktik

åkte då alltså till praktiken idag :)
från början var bara therese där, för helena var ledig och malin började inte förren halv 11 :)
så therese hade ringt dit sin kompis, så tog några tidningar, gjorde mig en latte och satte mig i typ en halvtimme i massagestolen
förbannat vad skönt de var ;) helt underbart !
men sen kom då malin och då började allvaret:) haha ! alla var helt förvnad att jag var där eftersom de var sportlov
men var säkert bara positivt:)
fick då alltså hjälpa malin mkt, sen kom lojsan ! färgade hennes utväxt, vilket blev jättebra
och sen vare en kvinna som hade sitt barn med sig, okej hon är 92a och har spelat lite fotboll med henne, men malin frågade om hon ville klippa sig och de ville hon så jag gick klioppa lite :)
gick jättebra, toppade henne och på de uppklippta
ska få klippa hennes tvillingbror nästa vecka och så har jag sagt till vissa i fotbollen att de 'är bara och ringa och beställa tiid :D hihi för nu vill jag komma igång och visa vad jag kan osv:)
fick en slant av malin också som tack för hjälpen, lite chockerande men ändå bra! inte alls mkt, men med min ekonomi är alla pengar bra

kvart över 6 gick jag ner och åt, sen tog jag bussen direkt från stan halv 7 till träning
trodde jag skulle springa intervaller men slapp de som tur var, spelade bara
ska se hockey imorrn, första slutspelsmatchen ! wiie dom måste vinna :D förbannat vad kul de ska bli
sen börjar vi på konstgräs (boden arenan) på måndag:) helt underbart

ska till hanna nu, sen ska vi typ ha en filmkväll(som vanligt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar