söndag 8 mars 2009

gårdagen började med en skotertur, de var olle och louise på en skoter och jag, hanna, johan på en:) skulle åka till louise stuga men vi hade ju såådär svinduktiga kartläsare ! så vi åkte för långt, vi var tvugna hitta älven och sen fara en lång väg tillbaka på den :) hah men vi kom ju fram tillslut

sen hämtade pappa mig där och for till dinners, gamla ms bränna fr att äta mat och se hockey
maten var väl sådär samma med matchen.. de förlorade och nu är de 1-1 i matcher vilket inte känns nå vidare.. hade varit såå mkt bättre om de stått 2-o i matcher nu inför hemmamatchen imorron, men men
trevlig promenad hem :)

idag då, vaknade 07.15 för skulle på match
matchen vann vi med 1-0, min egen prestation ska vi inte ens tala om.. bedrövlig
men bra att vi vann iallfall
vet inte om de är för att jag har nån sjukdom i mig eller nåt, pappa är sjuk oich har inte sovit vidare bra de senaste nätterna, så kan vara nå sånt
men men, får väl se

skola imororn känns väldigt jobbigt
längtar redan till påsklovet.........
sen teorilektion och sen min första träning på boden arenan :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar