söndag 1 mars 2009

söndag

ja igår var de då fotbollsmatch:)
först såg jag och hanna krokens damers match och de vann med rätt mkt :)
sen skulle vi stanna och se krokens herrar, men orkade bara se en halvlek för var så trött och var tvungen vila lite innan min egen match :)
men såg att kroken hade förlorat så de var ju skit, nu ser de ut som att de kommer åka ner i tvåan

sen for vi till arcus, skulle spela mot bergnäset, var riktigt nervös efterosm jag skulle börja som mittback.. gick väl inte sådär jättebra som de haha men så ovant på stor plan också
men gick ändå rätt bra för mig:) så de känns bra, men tror nog jag ska spela ytterback, haha
ajja, kul var de då!

men men, sen for jag hem och mamma skjutsa mig till malin stattin där louise, hanna och tove var, de satt och drack lite vin och rökte vattenpipa, så jag joinade med vattenpipan men vinet orkade jag itne börja med, johan och olle kom sen , johan var chaufför ikväll(farmen kväll) så när han skulle åka och skjutsa några så följde jag med, kändes som de andra bara dansade och så så var lite lugnare i bilen ;D hah trodde jag men dom vi hämtade var så fulla så de fanns inte, satt fyra fulla i killar i baksätet och jag satt och skratta åt dom
vi stannade vid ett ställe för de skulle gå ut och pissa
och så var de en som gick framför bilen och kollade på mig
sen öppnade han bildörren och ba : meen vem är du ? VART ÄR OLLE ! HAHAHAH
så trodde han att jag var olle;P
höll han på så hela vägen ba : men stiina bry dig inte om mig !
vart är olle johan?!
stina, glöm bort mig !
hahaha jag sa som bara men dee är luuungt !
han: glööm mig stina ! johan vart är olle?!HAHAH

de var ju lite kul ;p sen så skjutsade johan hem mig för var så trött:)
så for hem och sooov:) skönt!
ska kanske på luleå J20 om ett tag, hockey då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar