torsdag 12 mars 2009

praktik

hade då praktik igår:)
kom dit och såg att jag hade två kunder på eftermiddan:) kuul
rätt lungt innan malin kom dit, hah hon brukar dra upp på tempot då hon har så mkt kunder och bokar allt på en halvtimme:S
men så kom och och så, sen hade hon en halvtimmes hål där innan lunchen så hon berättade att jag skulle klippa en av de två bara med kniv och den andra med maskin! hah nervös eller
men hon gick igenom kniven lite och jag fick testa lite smått på henne, klippte också luggen på henne med kniv
sen innan lunch kom en kille in och skulle växla pengar, han frågade också om de fanns nån tid för toppning, han hade jättelångt hår
så han fick komma tillbaka typ på en gång och såklippte jag han:p hade typ jätteojämnt hår framåt och bakåt, men frågade om jag fick klipp de lika långt fram och bak, och de fick jag :) hah tur de!
16.00 kom då knivkunden omman säger så, klippte hela frisyren med kniv och de gick jättebra:p fast tog ju lite längre tid än jag hade tänkt, men de var svinkul och malin kollade igenom och de var jämnt och så, hon fixade bara till de lite där framme vid ansiktet, men kändes bra:P
sen klippte jag också en hel frisyr med maskin:p malin visade lite på han för hon kände han så de blev bra:p

efter de hade vi träningsmatch mot BBKs juniorer, killar då
vi bleev utklassade! men hade inte förväntat mig annat, hah :)
och sen hem och se hur luleå förlorade .. hoppas de blir omspel efter den där domartabben.
men får se

ledig idag då, ska typ jobba matte...
jobbigt, men måste :p prov på tisdag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar