onsdag 25 mars 2009

onsdag =praktik

var då på klippa idag:)
fick hjälpa väldigt mkt, skölja permanent, färger, föna osv
ska klippa simon nästa gång och mamma ska färga! blir kul de
så glad jag blev då malin sa att den klippningen jag gjorde på mamma förra gången var helt suverän, hon hade gått och tänkt på den hela veckan för att komma ihåg att säga att den var nästan helt 100% ig
då blev jag glad:)
har typ en tjej som är med där på slaongen nu som typ inte kan få sådär vanliga jobb, hon ska städa osv så hon tar över mina sysslor, hah så jag kan koncentrera mig på hår osv
ska bli kul de, slippa sopa.. haha
ajja, ledig imorron och de ska bli så otroligt skönt att sova;p
hade ju egen hårvård i tisdags, la in slingor med magma på mtt hår så är lite ljusare:) men ingen stor skillnad, men blev nöjd:)
klarade också matteprovet, wiiie ! happy

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar