torsdag 2 april 2009

1 april

hah, igår var de då första april
var på praktiken, fick ett sms av emil
: Hej, vad göru ?:)
jag- är på praktik, vad göru själv?
han- okej är på sunderbyn
jag- men va ? har de hänt nåt?
han- min mamma krockade igår
jag- emil är de sant eller är de ett första april skämt? du får inte skämta om de, de är fan allvarligt
han- men dig går de ju itne att lura!

hah så gick jag på boten, fick ett par sulor och så, smsade jag ju med emil
sen så satt en kvinna brevid mig och när jag började skriva och så så sa hon
- ursäkta men jag måste flytta på mig, har el allergi
jag- men oj, jaa. ursäkta!
hon- de kunde ju itne du veta:)

hah skulle då berätta dettaåt emil och tänkte ba att han kommer aldrig tro de
och de gjorde han då inte, han sa som bara sluta stinne vet att de är april, är ingen idé du ens försöker, så sluta bara

haha :D blevlite kul, måste skriva till han och förklara att de verkligen var sant:d haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar